Wyznawcy Jelenia

#1

Wyznawcy Jelenia
Żyjący w zgodzie i harmonii z naturą

Zajmowane tereny
Brak - Wyznawcy nie zajmują określonych terenów
Cel
Podstawowym celem Wyznawców Jelenia jest nawracanie innych istnień na odpowiednią drogę życia. Wyznawcy ci zawierzyli Jeleniowi do reszty, godząc się na stawiane przez niego warunki życia w Konkordii - zrezygnowali całkowicie z jedzenia mięsa, zamiast tego, dzięki magii Rogatego, żywiąc się jedynie roślinnością i owocami. Niechętnie też zrywają zioła, choć są skorzy uczynić to w celu złożenia ofiary Jeleniowi. Członkowie tego ugrupowania dążą do wypełnienia woli Jelenia - spełniają jego prośby i rozkazy, objawione im w taki czy inny sposób oraz dążą do wygnania drapieżników z terenów krainy lub nawrócenia ich na żywienie się roślinnością, uważając, że ci, którzy jedzą ciała innych stworzeń nie mają tu miejsca bytu.
Liczebność
2/3





Geneza powstania

Biały od początku nie chciał, aby granice Konkordii przekroczyły wilki. Magia krainy jednak osłabła na tyle, iż stało się to możliwe i drapieżniki zadomowiły się na tutejszych ziemiach. Rogaty próbował temu zapobiec, jednak gdy wataha, z którą rozmawiał, odrzuciła jego propozycję, a próba wygnania wilków zawiodła, postanowił zesłać na nich boską karę. Dwa stworzone przez niego jelenie zaatakowały mieszkające w krainie wilki, te jednak zareagowały zupełnie inaczej, niż Jeleń przewidywał. Część z nich po obronieniu się wyleczyła posłańca, podając w wątpliwość jego wcześniejszą pewność o ich nieodwracalnym zepsuciu. Wkrótce kilka osobników zdecydowało się podjąć z nim pertraktacje i przystać na pakt, jaki proponował wcześniej ich gatunkowi - osobniki te zyskały nowe, lepsze ciała zdolne strawić owoce, aby nie żywić się mięsem zwierząt, oraz nowe siły, aby głosić słuszność swojej decyzji wśród wilczej braci.


Opis ugrupowania


Wyznawcy Jelenia są ugrupowaniem wyjątkowo dziwnym i wynaturzonym jak na oko zwyczajnego przedstawiciela wilczego gatunku. Żywią się wyłącznie roślinami i owocami, zrezygnowali całkowicie ze spożywania mięsa zwierząt, co umożliwił im jeleń dzięki swojej magii. Brzydzą się niepotrzebnym rozlewem krwi, choć w razie potrzeby są w stanie ukarać niewiernego lub zawalczyć w obronie honoru bóstwa. Trudno nazywać ich w takim momencie pacyfistami.
Nienawidzą tych, którzy podjęli służbę u Wilka, traktując ich jak swoich śmiertelnych wrogów. Uważają, że bronią pokoju i ładu w krainie, pozostają ślepi na argumenty innych, wedle których ich zachowanie jest wbrew naturze i kolei rzeczy na świecie.
Wojownicy, wybrańcy, uczniowie Jelenia posiadają w zależności od stopnia swojego oddania Białemu szczególne zdolności oraz nadnaturalną witalność, w zamian za to płacą jednak straszliwą cenę. Ich życia są wartkie i krótkie, starzeją się o wiele szybciej niż inne wilki i umierają szybciej. Nad wiekiem każdej postaci w tym ugrupowaniu czuwa mistrz gry i ma prawo zadecydować o jej śmierci ze starości.

Od strony mechanicznej:
- może raz w miesiącu złożyć ofiarę z trzech mieszanek za co dostaje bonus +30 zręczności na 10 postów fabularnych (bonus jest brany pod uwagę podczas walki)
- starzenie się tych postaci nie jest zależne od gracza, a odbywa się pod okiem mg (postępuje szybciej niż starzenie zwyczajnych postaci)

Rangi w ugrupowaniu:

I - Serafin
- ma na stałe +50 punktów życia (czyli razem 150 PŻ)

II - Kapłan/Kapłanka
- ma na stałe +75 punktów życia (czyli razem 175 PŻ)
- posiada bonus +20 do leczonych obrażeń (zioła/umiejętności)

III - Paladyn
- ma na stałe +100 punktów życia (czyli razem 200 PŻ)
- posiada bonus +30 do leczonych obrażeń (zioła/umiejętności)
- posiada bonus +5 do każdego rzutu na atak
- zabicie go powoduje narzucenie klątwy na oprawców - przez 10 postów fabularnych nie mogą walczyć, używać umiejętności, w tym leczyć się z umiejętności, bronić się nawet jeśli zostaną zaatakowani







Spis wyznawców

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości

cron