Ogłoszenia od administracji

#2
Zostało dodane nowe pole w poście Administratora, który znajduje się pod każdą zaakceptowaną KP. Przedstawia posiadane przez postać umiejętności. W tytule rubryki (w wyrazie "umiejętności") został zamieszczony odnośnik do tematu zawierającego opisy działania mocy. Całość prezentuje się następująco:

Posiadane umiejętności: Nazwa umiejętności (Drzewko, z którego umiejętność pochodzi, np. Atak)

Ogłoszenia od administracji

#4
Szanowni użytkownicy,

Obecnie trwają prace konserwacyjne na forum, w związku z czym możliwe jest błędne działanie niektórych jego elementów. Postaramy się zakończyć te prace tak szybko, jak się da. W tej chwili nie ma możliwości logowania z panelu na górze strony, ale bez zarzutów działa menu logowania na dole forum.
Osoby chcące się zarejestrować również mogą chwilowo mieć pewne problemy z rejestracją.

Przepraszamy za wszelkie utrudnienia, zobowiązujemy się zakończyć prace konserwacyjne w ciągu kilku następnych godzin.

Ogłoszenia od administracji

#10

Mamy niezwykłą przyjemność przedstawić Wam nowy styl forum, stworzony z myślą o przejrzystości i łatwej funkcjonalności forum. Minimalizm był dla nas priorytetem. Styl jest cały czas w trakcie obróbki - brakuje parę elementów, które chcemy jeszcze wprowadzić, takie jak: ikonki przy forach i tematach, główny banner forum i inne małe szczegóły. Z tego faktu, udostępniamy styl już teraz, żebyście mogli podzielić się z nami opiniami na jego temat, zanim uznamy go za zakończony. Zachęcamy do komentowania w temacie Pomysły, propozycje.


W drodze jest także nowy system uniku. Aktualna mechanika nie nagradza za dodawanie punktów zręczności na niskich poziomach i jest dość skomplikowania do przeliczania. System, nad którym pracujemy, będzie równie prosty co atak i będzie bardziej przychylny również dla niskich wartości atrybutu.


W ciągu następnych tygodni będziemy również pracowali nad mechaniką WOJNY. Poniżej przedstawiliśmy parę cech tego systemu:
- Alfy i dowódcy oddziałów mogą wydawać ROZKAZY, które będą zależały od puli statystyk danego oddziału
- O zwycięstwie będą decydowały dwa czynniki - obniżenie puli życia przeciwnika lub MORALI do pewnej wartości
- Wojna będzie dzieliła się na tury, trwające 24 godziny czasu rzeczywistego
- System będzie wspierał nawet masowe bitwy, nie przedłużając ich na bardzo długi okres


Cały czas trwają pracę nad botem, który zautomatyzuje system rzutu kości, a także będzie brał pod uwagę używane umiejętności.

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość

cron