Wyznawcy Wilka

#1

Wyznawcy Wilka
Słudzy Chaosu

Zajmowane tereny
Brak - Wyznawcy nie zajmują określonych terenów
Cel
Podstawowym celem Wyznawców Wilka jest wypełnianie jego woli i sianie chaosu w krainie. Nie przebierają w środkach, aby swoje plany zrealizować, nie brzydzą się wojny, zdrady, podstępu, by osiągnąć to, w czym lubuje się Czerwony. Pragną pożogi, zniszczenia i cudzej krzywdy, a przy okazji chcą zaciągnąć więcej wilków w swoje szeregi, aby te poszły ich śladem.
Liczebność
3/3 + 1 (NPC)




Geneza powstania


Wyznawcy narodzili się z inicjatywny samego Czerwonego, który zasiał ziarno boskości w niewinnej, zmanipulowanej przez siebie waderze. Jej miot zginął jeszcze przed porodem, a na świat przyszło tylko jedno żywe szczenię, nazywane Szkarłatnooką. Waderka początkowo wydawała się być kolejnyn zwyczajnym oseskiem, poczęła jednak rosnąć i starzeć się szybciej niż jakikolwiek znany wilk, zyskując także nowe siły i umiejętności, jakie nie śniły się jej innym pobratymcom.



Opis watahy


Wyznawcy Wilka są ucieleśnieniem chaosu i zniszczenia. Te plugawe istoty zaprzedały swoje dusze Czerwonemu w poszukiwaniu większej siły i wpływów, czerpią radość z bólu innych, bawi je manipulacja i czynienie innym stworzeniom - w tym innym wilkom - krzywdy.
Wilki, które obrały ścieżkę chaosu wyzbyły się wszelkich pozytywnych uczuć, jakie mogłyby pomóc budować im społeczne więzi. Niczym dla nich jest zwykle śmierć bliskiej osoby, tęsknota za partnerem czy miłość żywiona do bratniej duszy - dla nich liczy się radość zniszczenia i krzywdy.
Wojownicy, wybrańcy, uczniowie Czerwonego posiadają w zależności od stopnia swojego oddania Wilkowi szczególne zdolności oraz nadnaturalną siłę, w zamian za to płacą jednak straszliwą cenę. Ich życia są wartkie i krótkie, starzeją się o wiele szybciej niż inne wilki i umierają szybciej. Nad wiekiem każdej postaci w tym ugrupowaniu czuwa mistrz gry i ma prawo zadecydować o jej śmierci ze starości.

Od strony mechanicznej:
- mogą raz w miesiącu złożyć ofiarę z krwi trzech różnych zwierząt, co daje im +20 siły na 10 postów fabularnych (bonus jest brany pod uwagę podczas walki oraz zaliczany do zwiększonych +50%)
- starzenie się tych postaci nie jest zależne od gracza, a odbywa się pod okiem mg (postępuje szybciej niż starzenie zwyczajnych postaci)

Rangi w ugrupowaniu:

I - Czart/Diablica
-­ ma na stałe +50% do ataku

II - Bestia ­
-­ ma na stałe +50% do ataku
- posiada bonus +5 do każdego rzutu na atak

III - Lisz/Liszyca
-­ ma na stałe +50% do ataku
- posiada bonus +10 do każdego rzutu na atak
- gdy umiera w walce, rzuca klątwę na swoich oprawców ­i odbiera każdemu z nich 30 punktów życia. Gdy umiera z przyczyn naturalnych zatruwa okolicę, każdy przebywający w temacie traci 5 PŻ/post albo zachoruje jeśli coś stamtąd zje, klątwa taka trwa przez czas określony przez mg






Spis wyznawców

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość

cron