League of Legends

Na SB parę osób wspomniało o LoL-u, więc pomyślałem, że można założyć temat zrzeszających graczy tejże gry typu MOBA.

No to może podajmy swoje nicki, dywizje (poziomy) i ulubione pozycje wraz z postaciami?

Zacznę!

Konto, jakie kiedyś miałem, było w Goldzie I - aktualnie mam nowe, które sobie lvl-uje, ponieważ stare dostawało ciągle kary za byle report nieuzasadniony.

Aktualnie gram na koncie 30 lvl, pod nickiem Pyskowaty - mainuję mida, ale ze względu na to, że z ludźmi czasem trudno się porozumieć, chodzę też często na supporta - i jak mam spoko ADC, to bardzo lubię tę rolę.

Postacie, jakimi się bawię to przede wszystkim: Malzahar, Brand, Karma, Sona, Soraka, Morgana, Annie, TF, Vel'Koz, Anivia... ogólnie, raczej AP casterzy.
Ostatnio zmieniony czwartek 05 maja 2016, 11:52 przez Sallin, łącznie zmieniany 1 raz.

League of Legends

Ja gram od roku jakoś, za namową chłopaka. Co prawda, często mi nie wychodzi i robię dużo błędów, ale jest coraz lepiej.
Obecnie gram na serwerze EUNE, lvl 30, brak dywizji (nie posiadam wystarczającej ilości bohaterów by grać rankedy.)
Lubię grać na każdej linii poza junglą. Tego nie ogarniam kompletnie.
Na midzie: Aurelion Sol, Cassiopeia czasem Nidalee.
ADC: Kindred, Ashe, Jinx.
Top: Hecarim, albo Aurelion, Shaco.
Supp: Nidalee. ale nie potrafie nią zbytnio bezpiecznie grać.

League of Legends

Podstawą Nidalee na supporcie jest to, że nie gra się jej na supporcie... teraz jest junglerem tylko, ewentualnie mid/top, ale to bardzo sytuacyjnie.

A ja - bo nie powiedziałem - zacząłem grać przez dziewczynę... w dupie z nią, bo wyszło, że jest straszną ścierą, to było z 3 lata temu, już ponad, a gram do teraz x]

League of Legends

Szczerze, to zastanawiałam się czy by w LOLa nie pograć, ale jakoś na własne ukochane gry nie mam ostatnio czasu, a co dopiero na wypróbowywanie nowych :( No i boję się że bym się nie odnalazła w systemie bo nigdy nie szło mi pvp.

League of Legends

Hm...
Mainuję Draven'a.