Spis zadań

#1

Spis dostępnych zadań, które może wykonać każdy gracz, w zamian otrzymując punkty doświadczenia. Wraz z rozwojem rozgrywki na forum lista będzie aktualizowana o kolejne questy.
Questy powtarzalne można wykonywać maksymalnie raz w miesiącu (UWAGA! Wyjątek stanowi Walka). W przypadku powtórzenia czynności potrzebnych na wykonanie questa przed upływem miesiąca od ostatniej jego oceny punkty nie zostaną przyznane.
Punkty doświadczenia, które otrzymuje się za wykonanie danego zadania znajdują się w beżowych kółkach.




Nazwa: Alchemik

Opis: Studiuj rośliny i zgłębiwszy ich tajemne zdolności stwórz mieszankę. Ilość doświadczenia otrzymywanego za wykonanie tego zadania jest zależna od rodzaju stworzonej mieszanki. Opisy wywarów, ich statystyki oraz wartości znajdują się tutaj.
Powtarzalny: TAK





Nazwa: Coś na ząb

Opis: Upoluj zwierzynę, aby zaspokoić głód. Ilość doświadczenia otrzymywanego za wykonanie tego zadania jest zależna od rodzaju upolowanej zwierzyny. Opisy zwierząt, ich statystyki oraz wartości znajdują się tutaj.
Powtarzalny: TAK





Nazwa: Walka

Opis: Odbądź sparing ze swym sprzymierzeńcem lub walkę na śmierć i życie z wrogiem. Ilość doświadczenia otrzymywanego za wykonanie tego zadania jest zależna od rodzaju bójki. Więcej na temat walk znajduje się tutaj.
Powtarzalny: TAK (dowolna ilość w miesiącu)





Nazwa: Strażnik

Opis: Wykonaj trzy warty po terenach należących do twojej watahy, które zostały zlecone przez przywódcę stada lub jednego z poruczników.
Powtarzalny: TAK






Nazwa: Zbieracz

Opis: Zdobądź przynajmniej dziesięć sztuk ziół dla siebie lub innego użytkownika. Opis ziół, działanie oraz miejsca ich występowania znajdują się tutaj.
Powtarzalny: TAK





Nazwa: Świeża krew

Opis: Życie w watasze daje wiele przywilejów, ale również narzuca przestrzeganie ściśle ustalonej hierarchii. Po raz pierwszy dołącz do jednej z istniejących w krainie watah (dotyczy również założycieli watah z wyjątkiem przywódcy).
Powtarzalny: NIE





Nazwa: Samozwańczy Medyk

Opis: Czy to katar czy ukąszenie owada bądź węża, Ty bez pomocy medyka sam potrafisz sobie poradzić. Kojarzysz to jak działają różnorodne zioła jakie można znaleźć w Konkordii i wykorzystujesz to na swoją korzyść. Pokonaj chorobę. Zasady zachorowania, opis występujących na forum chorób oraz sposoby ich leczenia znajdują się w tym temacie.
Powtarzalny: TAK





Nazwa: Chłopiec na posyłki

Opis: Wykonaj trzy zadania zlecone przez przywódcę lub dowódcę oddziału. Rozpoczęcie wykonywania tego zadania jest możliwe jedynie po fabularnym uzyskaniu poleceń od przywódcy lub dowódcy oddziału.
Powtarzalny: TAK





Nazwa: Inicjacja

Opis: Użyj pierwszy raz w życiu jakiejkolwiek umiejętności, którą poznała Twoja postać. Lista dostępnych umiejętności znajduje się tutaj.
Powtarzalny: NIE





Nazwa: Pomocna dłoń

Opis: Opieka nad chorymi lub rannymi to oznaka dobrego serca. Pomóż potrzebującemu trzy razy, lecząc go, transportując lub dzieląc się pożywieniem.
Powtarzalny: TAK





Nazwa: Siła perswazji

Opis: Użyj siły swoich argumentów i zwerbuj obcego wilka do watahy, której jesteś członkiem.
Powtarzalny: TAK (raz na 3 miesiące)





Nazwa: Spotkanie po latach

Opis: Rozdzieliły was trudne warunki, rozpadła sie wasza wataha, a może do rozłąki doszło inaczej? Bylo to tak dawno, iż juz straciłeś jakąkolwiek nadzieję na spotkanie swojego ukochanego krewnego, aż natknąłeś się na niego zupełnym przypadkiem w Konkordii. Jakiż ten świat mały! Odnajdź zagubionego członka rodziny. Za “członków rodziny” uznaje się wilki, które łączą więzy krwi (rodzeństwo, dzieci).
Powtarzalny: TAK (raz na 3 miesiące)





Nazwa: Dyplomata

Opis: Zręcznie unikasz kłopotów w niebezpiecznych sytuacjach dzięki błyskotliwym pomysłom i inteligencji. Wywiń się z trzech potencjalnych walk.
Powtarzalny: NIE





Nazwa: Gołębie serce

Opis: Okaż innej postaci łaskę, pozwalając na ucieczkę bez szwanku z dużych tarapatów lub zaniechaj wykonania na niej kary śmierci.
Powtarzalny: NIE





Nazwa: Łowca czarownic

Opis: Oczyść ziemie Konkordii z obecności sług rządzących nią bóstw. Zabij Wyznawcę Jelenia lub Wyznawcę Wilka.
Powtarzalny: TAK





Nazwa: Na kły i pazury

Opis: Pokonaj innego wilka bez użycia umiejętności specjalnych.
Powtarzalny: TAK





Nazwa: Opiekun

Opis: Weź pod swoje skrzydła obce szczenię i wychowaj je jak swoje własne.
Powtarzalny: NIE





Nazwa: Porucznik

Opis: Zostań dowódcą grupy wyspecjalizowanej w dowolnej dziedzinie ustalonej przez przywódcę watahy, będącej częścią stada, do której należysz.
Powtarzalny: NIE





Nazwa: Powołanie

Opis: Dołącz do orszaku jednego z bóstw, poświęcając im swój los i pragnienia. Stań się Wyznawcą Jelenia lub Wyznawcą Wilka.
Powtarzalny: NIE





Nazwa: Wiercipięta

Opis: Nigdzie nie mogłeś sobie znaleźć miejsca, byłeś członkiem wielu watah. Zmień przynależność do stad trzy razy.
Powtarzalny: NIE





Nazwa: Znajomy pysk

Opis: Jesteś rozpoznawalny w krainie. Wymień po pięć postów fabularnych (dotyczy każdej strony) z przynajmniej jednym reprezentantem każdej z istniejących na forum grup (watahy, wyznawcy, samotnicy).
Powtarzalny: NIE





Nazwa: Druga połówka

Opis: Bywa, że z wiekiem samotność zaczyna dokuczać jakoś tak bardziej. Szukając bliskości i zrozumienia trafiasz na nią/ jego. To musi być przeznaczenie! Znajdź partnera i razem wędrujcie przez życie.
Powtarzalny: NIE





Nazwa: Dumny rodzic

Opis: Samotnie jest na tym świecie w pojedynkę, prawda? Z partnerem juz raźniej w dwójkę, ale większego stadka nikt nie ruszy! Wydaj na świat potomstwo/spłódź potomka (przyjście młodych na świat musi nastąpić podczas gry na forum).
Powtarzalny: NIE





Nazwa: Zaangażowany w losy krainy

Opis: Gdziekolwiek nie działoby sie coś ważnego dla Konkordii, Ty dziwnym zbiegiem okoliczności zawsze się tam pojawisz. Czy to dziwne znalezisko, czy to atak choroby, Ty jesteś na pierwszej linii i zawsze wiesz, o co chodzi albo jesteś obiektem tych wydarzeń. Weź udział w sześciu mini eventach, bądź sześć razy zgłoś się do loterii.
Powtarzalny: TAK (raz na pół roku)





Nazwa: Na szczycie

Opis: Doprowadź do przewrotu w swojej watasze, w wyniku którego to Ty zostaniesz jej przywódcą. Można tego dokonać tylko raz w każdym stadzie.
Powtarzalny: TAK





Nazwa: Przywódca

Opis: Przekonaj do siebie kilka wilków, zdobądź ich szacunek i razem zdecydujcie, że stworzycie watahę, której ty będziesz przewodził. Zasady zakładania watahy znajdują się tutaj.
Powtarzalny: NIE





Nazwa: Weteran

Opis: Wygraj 5 walk z innymi wilkami pod rząd.
Powtarzalny: NIE





Nazwa: Zdrada

Opis: Zdrada karana jest śmiercią... Ale za to jakiej odwagi wymaga! Zmień przynależność do stada, nie pytając się uprzednio przywódcy o zgodę. Każdą grupę można zdradzić tylko raz.
Powtarzalny: TAK





Nazwa: Pojednanie

Opis: Wyciągnij pierwszy łapę na zgodę do wilka, z którym miałeś na pieńku, aby zażegnać konflikt i rozstać się w pokoju.
Powtarzalny: TAK (raz na 3 miesiące)




Nazwa: Obieżyświat

Opis: Kraina nie ma przed Tobą tajemnic, każdy jej kąt znasz tak dobrze jak własną kieszeń. W każdym z tematów fabularnych rozegraj sesję z innym graczem, pisząc samodzielnie przynajmniej pięć rozbudowanych postów.
Powtarzalny: NIE

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości

cron